УДК: 330. 341.1
В. В. Добрянська, Є. М. Максименко, Л. С. Шевельова
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ ПРИ ПЛАНУВАННІ ТА ПРОВЕДЕННІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Анотація
Стаття присвячена теоретичному та практичному дослідженню методів оцінки ефективності засобів маркетингових комунікацій за допомогою проведення анкетного опитування. Для збору даних, потрібних для аналізу, проведено анкетне опитування споживачів, використані підходи з визначення показників «Частка розуму, частка серця» та метод «Схованок». За результатами дослідження сформульовано практичні висновки для планування рекламної кампанії ПАТ «Фірма Полтавпиво». За даними опитування можна зробити висновки про те, що ПАТ «Фірма Полтавпиво» має досить значну ступінь впізнаваності серед споживачів міста Полтави, що складає 52%, але у порівнянні з конкурентами це – слабка позиція. Оцінюючи окремі засоби реклами, можна зробити висновок, що більшість респондентів, а саме 68%, звертають увагу на POS-матеріали, які розміщенні на місцях продажу (плакати, брошури, листівки). Саме ці комунікаційні засоби доцільно посилити для стимулювання збутової діяльності підприємства.
V. V. Dobryanskaya, E. M. Maksymenko, L. S. Shevelova
MARKETING RESEARCH ON THE EFFECTIVENESS OF COMMUNICATIONS IN PLANNING AND CONDUCTING AN ADVERTISING CAMPAIGN
Summary
The article is devoted to theoretical and practical research of methods of evaluation of the effectiveness of marketing communications tools by conducting a questionnaire survey. To collect data necessary for analysis, a questionnaire survey of consumers was conducted, approaches were used to determine the indicators of "Mind share, heart share" and the method "Hidden". The results of the study formulated practical conclusions for planning the advertising campaign of ПАТ «Фірма Полтавпиво». According to the survey, it is possible to conclude that ПАТ «Фірма Полтавпиво» has a rather significant degree of recognition among consumers of the city of Poltava, which is 52%, but compared with competitors it is a weak position. When evaluating individual means of advertising, we can conclude that the majority of the respondents, namely 68%, pay attention to POS-materials placed on the ground (posters, brochures, leaflets). It is these communication tools appropriate to strengthen to stimulate sales activities of the enterprise.
№ 1 2018
Кількість переглядів: 10465