УДК: 658.8.011.1
О. А. Біловодська, М. Ю. Гвоздецька
ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ КАНАЛІВ ПРИ УПРАВЛІННІ ДИСТРИБУЦІЄЮ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ
Анотація
У роботі виконано критичний аналіз і систематизовано існуючі підходи щодо визначення сутності та змісту розподілу (дистрибуції) та товароруху, каналів, через які готові товари та послуги переміщуються з місць їхнього виготовлення до місць призначення. З’ясовано, до якої сфери належить той чи інший різновид каналу і запропоновано авторські підходи до визначення. Визначено, що канал розподілу містить дві складові – маркетингову та логістичну, які знаходяться у взаємозв’язку та взаємозалежності, і мають ряд переваг та синергетичний ефект від їх поєднання.
Olena Bilovodska, Mariia Gvozdetsla
INVESTIGATING THE ESSENCE OF CHANNELS IN THE MANAGEMENT OF DISTRIBUTION IN THE FIELD OF MARKETING AND LOGISTICS
Summary
In this work a critical analysis and systematization of existing approaches to the definition of the essence and content of distribution, commodities and the channels through the goods and services are moved from the places of their manufacturing to the destinations are performed. It was determined to what sphere one or another kind of channel belongs and author's approaches to determination are offered. It has been determined that the distribution channel has two components: marketing and logistics, which are interconnected and interdependent, and have a number of advantages and a synergistic effect from their combination.
№ 2 2018
Кількість переглядів: 8708