УДК: 368:330.131.7:004
В. П. Ільчук, О. М. Парубець, Д. О. Сугоняко
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ РИНКУ КІБЕРСТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
Анотація
Ринок кіберстрахування в Україні знаходиться в процесі свого становлення і стикається з інституційними, фінансовими, організаційними, інформаційними, маркетинговими та науково-методичними проблемами, які потребують поєднання державного, ринкового та інноваційного підходів до їх розв’язання.
У статті наведено рекомендації щодо практичного застосування запропонованих інноваційних підходів до формування і розвитку зазначеного ринку, головними серед яких є удосконалення інституційного механізму управління інноваційною діяльністю страхових компаній, сприяння розвитку взаємодії останніх з Департаментом кіберполіції, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, створення інституту страхових омбудсменів, застосування актуарного моделювання на основі використання персоналізованого маркетингу, індивідуального андерайтингу, впровадження на рівні страхових компаній новітніх технологій.
V. P. Ilchuk, О. М. Parubets, D. О. Sugonyako
INNOVATIVE APPROACHES TO THE DEVELOPMENT OF CYBER-INSURANCE MARKET IN UKRAINE
Summary
The cyber-insurance market in Ukraine is at the stage of its formation and faces institutional, financial, organizational, informational, marketing and scientific and methodological problems that require a combination of state, market and innovative approaches to their solution.
The article gives some recommendations on the practical application of the proposed innovative approaches to the formation and development of this market. The main suggestions are the following: improvement of the institutional mechanism for managing the insurance activity of innovative companies; promotion of interaction between the latter and the Department of Cyberpolicy, the National Commission, which carries out the state regulation in the field of communication and information; creation of the institution of insurance ombudsmen; use of actuarial modelling based on the application of personalized marketing, individual underwriting; implementation the latest technology at the level of insurance companies.
№ 5 2018
Кількість переглядів: 8196