УДК: 336.64
О. В. Андрєєва, М. В. Приходько
СОЦІАЛЬНИЙ ФАКТОР ЯК СКЛАДОВА МЕХАНІЗМУ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
Анотація
У статті соціальний фактор в механізмі функціонування комерційного банку розглянуто комплексно, а саме в площині соціально управління, соціальної відповідальності та надання банківських послуг соціального характеру. Зроблено наголос на необхідність і важливість соціального управління в комерційному банку. Підкреслено, що особливу актуальність соціальне управління набуває в умовах активізації глобалізаційних процесів, які створюють більш жорсткі режими функціонування кожного економічного суб’єкта. В якості основного завдання соціального управління проголошено гармонізація діяльність трудового колективу комерційного банку, мінімізація рівня конфліктності в колективі, запобігання небажаної плинності кадрів банківської установи. Зазначено важливість поліпшення соціального менеджменту в банку та його вплив на формування корпоративного духу трудового колективу. Обґрунтовано пропозиції щодо активізації соціальної позиції банків України в умовах нестаціонарної економіки та зазначено, що внесок кожної банківської установи у соціально-економічний розвиток країни підвищує її світовий рейтинг.
Olena Andrieieva, Mariia Prikhodko
SOCIAL FACTOR AS A COMPONENT OF FUNCTIONING OF A COMMERCIAL BANK
Summary
The article comprehensively covers the social factor in the functioning of a commercial bank, namely in the area of social administration, social responsibility, and provision of banking services of a social nature. The necessity and the importance of social management in a commercial bank are emphasized. It is stressed that social management acquires special relevance in the context of activation of globalization processes, that create more rigid regimes of functioning for each economic entity. The main tasks of social administration are proclaimed as to harmonize work of human resources of a commercial bank, to minimize the level of conflict among personnel, and to prevent unwanted turnover of bank’s employees. The article points out the importance of improvement of social management of a bank and its influence on the formation of the corporate spirit of the employees. The proposals for activation of the social position of banks of Ukraine under conditions of non-stationary economy are substantiated, and it is indicated that the contribution of each banking institution to the country’s social and economic development improves its world rating.
№ 5 2018
Кількість переглядів: 9344