МЕТОДИ ЗНИЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙНИХ РИЗИКІВ ЕЛЕКТРОННОГО БАНКІНГУ ЗА ДОПОМОГОЮ АУТСОРСИНГУ
І. В. Домінова
УДК: 336.717
І. В. Домінова
МЕТОДИ ЗНИЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙНИХ РИЗИКІВ ЕЛЕКТРОННОГО БАНКІНГУ ЗА ДОПОМОГОЮ АУТСОРСИНГУ
Анотація
Визначено актуальність дослідження методів мінімізації операційних ризиків електронного банкінгу за допомогою аутсорсингу. Мета статті полягає у дослідженні доцільності та ефективності співпраці банківських установ із аутсорсинговими компаніями з метою мінімізації операційних ризиків у процесі впровадження та удосконалення форм електронного банківського обслуговування. Аналізуючи, систематизуючи і узагальнюючи наукові праці учених було сформовано основні переваги та недоліки співпраці банківських установ із ІТ-аутсорсинговими компаніями. У результаті аналізу структури та обсягів ІТ-бюджетів банків України було обґрунтовано необхідність співпраці банків із аутсорсинговими компаніями для мінімізації операційних ризиків та виокремлено три етапи співпраці банків з аутсорсинговими компаніями у процесі впровадження та удосконалення форм електронного банкінгу, а також запропонована методика оцінки доцільності та необхідності співпраці банку з аутсорсинговою компанією.
I. V. Dominova
THE MINIMIZATION METHODS OF ELECTRONIC BANKING OPERATIONAL RISKS THROUGH OUTSOURCING
Summary
The urgency of research the minimization methods of electronic banking operational risks through outsourcing is determined. The purpose of the paper is to investigate the feasibility and effectiveness of cooperation between banking institutions and outsourcing companies in order to minimize operational risks in the process of introduction and improvement of forms of electronic banking services. The main advantages and disadvantages of cooperation between banking institutions and IT outsourcing companies were formed in consequence of analyzing, systematizing and generalizing scientific works of scientists. As a result of the analysis of the structure and volumes of IT budgets of Ukrainian banks, the necessity of cooperation of banks with outsourcing companies to minimize operational risks was substantiated, and three stages of cooperation of banks with outsourcing companies in the process of implementation and improvement of forms of electronic banking were outlined, as well as a methodology for assessing expediency and necessity of cooperation bank with an outsourcing company was proposed.
№ 3 2018
Кількість переглядів: 3768