ВПЛИВ СТРУКТУРНИХ ЗРУШЕНЬ ПОКАЗНИКІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ІМІДЖЕВУ МОДЕЛЬ УКРАЇНИ | М С Рахман | Ефективна економіка №6 2018

Ефективна економіка № 6, 2018

Переглянути у форматі pdf

ВПЛИВ СТРУКТУРНИХ ЗРУШЕНЬ ПОКАЗНИКІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ІМІДЖЕВУ МОДЕЛЬ УКРАЇНИ
М. С. Рахман, Н. С. Заіка

УДК: 338.46(48).017

М. С. Рахман

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, м. Харків

Н. С. Заіка

студент 4-курсу, економічного факультету, Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, м. Харків

ВПЛИВ СТРУКТУРНИХ ЗРУШЕНЬ ПОКАЗНИКІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА ІМІДЖЕВУ МОДЕЛЬ УКРАЇНИ

M. S. Rahman

PhD in Economics, Associate Professor, Associate Professor of Department of Marketing and Management of Foreign Economic Activity, V. N. Karazin Kharkiv National University, Kharkiv

N. S. Zaika

student of 4nd year of study of the Economic faculty, V. N. Karazin Kharkiv National University, Kharkiv

INFLUENCE OF STRUCTURAL CHANGES OF INDICATORS OF HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS ON THE IMAGE MODEL OF UKRAINE

Мета статті полягає у дослідженні теоретичної сутності та особливостей готельно-ресторанного бізнесу, виявленню основних проблем, тенденцій і перспектив розвитку галузі.
Проведено аналіз структурних зрушень економічних показників ринку готельно-ресторанних послуг в динаміці, зокрема загальної кількості закладів готельно-ресторанного бізнесу та в розрізі типів і туристичних регіонів, обсягу реалізації, зайнятості, виїзного та в’їзного туристичних потоків.
Виявлено вплив готельно-ресторанного бізнесу на імідж та конкурентоздатність національного туристичного продукту.
Окреслено сучасні реалії та тенденції туризму, наведено іміджеву модель сприйняття споживачем якості обслуговування в готелі та рекомендації щодо вдосконалення конкурентоздатності готельно-ресторанних послуг, як складової туристичної галузі України.

The purpose the paper is to study the theoretical essence and features of the hotel and restaurant business, to identify the main problems, trends and prospects of the industry.
The analysis structural changes in the economic indicators in the market of hotel and restaurant services in the dynamics, in particular the total number of establishments hotel and restaurant business and in terms of types and tourist regions, sales volume, employment, outbound and inbound tourism flows are carried out.
The hotel influence and restaurant business on the image the competitiveness of the national tourist product is revealed. The current realities and tendencies of the state tourism are outlined. The image model consumer perception of service quality at the hotel and recommendations for improving the competitiveness hotel and restaurant services as a component of the tourism industry in Ukraine are presented.