EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

УПРАВЛІННЯ ВИСТАВКОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
В. В. Бугас, В. В. Бугас, А. О. Саричев

DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.61

УДК: 338

В. В. Бугас, В. В. Бугас, А. О. Саричев

УПРАВЛІННЯ ВИСТАВКОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Анотація

У статті розглядаються адміністративні принципи виставкової діяльності підприємства з метою підвищення ефективності відносин з ринковими партнерами. Завдання полягає в тому щоб визначити сучасний зміст виставково-ярмаркової діяльності, сформувати етапи управління процес, визначити ризики, які утворюються за рахунок участі компанії у виставках, провести аналіз стану та тенденцій виставково-ярмаркової діяльності в Україні. Проаналізувати та надати пропозиції на стан та основні складові виставково-ярмаркової діяльності в Україні. Висвітлено основні організаційні цілі та етапи процесу управління виставково-ярмарковою діяльністю. Доцільно покращити адміністративний компонент виставки-ярмаркової діяльності та розробляти і впроваджувати в короткий термін, з урахуванням особливостей відносно місця, часу, учасників, цільової аудиторії заходу. Виставкова діяльність дозволяє використати всі можливі способи для захоплення ринку й досягнення оптимального результату діяльності підприємства.

Ключові слова: виставки; управління виставковою діяльністю; виставкова діяльність; цілі участі підприємства у виставці; процес управління виставковою діяльністю підприємства.

Література

1. Антоненко І.Я. Виставкова діяльність в Україні: стан, проблеми та шляхи їх розв’язання / І.Я. Антоненко, Т.П. Дупляк // Економічний часопис-ХХІ. – 2013.
2. Пекар В. О. Основи виставкової діяльності : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. О. Пекар / ВНЗ «Ін-т реклами» ; Вища школа виставкового менеджменту. – Київ : Євроіндекс, 2009.
3. Проблеми виставкової діяльності в умовах нестабільності зовнішнього середовища [Електронний ресурс]/ Ю. І. Продіус, А. В. Сутягіна // Економіка: реалії часу. Науковий журнал. – 2016.
4. П’ятницька Г.Т. Оцінка виставково-ярмаркової діяльності у регіонах України / Г.Т. П’ятницька, О.В. Сініціна // Інвестиції: практика та досвід. – 2010.
5. Крахмальова Н.А. Економічний аспект виставко-ярморкової діяльності підприємства // Вісник Хмельницького національного університету - 2012
6. Хінціцька А. М. Розвиток виставково-ярмаркової діяльності в Україні на сучасному етапі [Текст] / А. М. Хінціцька, О. М. Коваль // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013.
7. Уильям Ми, С. Миллер Как использовать торгове выставки с максимальным эффектом / Уильям Ми, С. Миллер – Довгань, 1998.

Valery Buhas, Vasyl Buhas, Andriy Sarichev

MANAGEMENT OF EXHIBITION ACTIVITIES AT THE ENTERPRISE

Summary

The article deals with the administrative principles of the exhibition activity of the enterprise in order to increase the efficiency of relations with market partners. The task is to determine the current content of the exhibition and fair activity, to form the stages of the management process, to identify the risks arising from the participation of the company in exhibitions, to analyze the state and trends of exhibition and fair activity in Ukraine. Analyze and provide suggestions on the state and key components of exhibition and fair activity in Ukraine. The main organizational goals and stages of the exhibition and fair activity management process are highlighted. It is advisable to improve the administrative component of the exhibition-fair activity and develop and implement in a short time, taking into account the peculiarities regarding place, time, participants, target audience of the event. Exhibition activity allows us to use all possible ways to capture the market and achieve the optimal result of the enterprise. She - on the one hand, a huge, bright, spectacular performance and heavy, hard work, daily work - on the other. This work includes the collection of analytical and statistical information, the preparation of the necessary equipment, etc. In the world, the exhibition activity due to its special social and economic significance is controlled and supported by state structures. In most cases, the exhibition complexes are either owned by the state or under the control of the authorities. Different forms of state control over exhibition activity are used. This control is most noticeable in the countries of Western Europe. It is important to emphasize that only 20% of major exhibitions are organized annually, and most of them are held every two years. This is determined by the duration of the innovation cycle in the relevant fields in which the laws of innovation and investment processes are subordinated, and serves as a means of state regulatory policy in this area.

Keywords: exhibitions; exhibition activity management; exhibition activity; aims of participation of the enterprise in the exhibition; management process of the exhibition activity of the enterprise.

References

1. Antonenko, I.Ya. (2013), Vystavkova diial'nist' v Ukraini: stan, problemy ta shliakhy ikh rozv'iazannia[Exhibition activity in Ukraine: state, problems and ways of their solution], Ekonomichnyj chasopys-KhKhI.
2. Pekar, V.O. (2009), Osnovy vystavkovoi diial'nosti : navch. posib. dlia stud. vysch. navch. zakl. [Fundamentals of exhibition activity: studies. guidances. for students. high. teach. bookmark.], Yevroindeks, Kyiv, Ukraine.
3. Prodіus Yu.І., Sutiagіna A.V (2016), Problemy vystavkovoi diial'nosti v umovakh nestabil'nosti zovnishn'oho seredovyscha [Elektronnyj resurs] [Prodіus Yu.І., Sutiagіna A.V. Problems of exhibition activities in the environmental instability conditions], Ekonomika: realii chasu. Naukovy jzhurnal.
4. Piatnytska, G.T. and Sinitsina, O.V. (2010), Otsinka vystavkovo-iarmarkovoi diial'nosti u rehionakh Ukrainy Piatnytska [Assessment of exhibition and fair activity in the regions of Ukraine], Investytsii: praktyka ta dosvid.
5. Krakhmal'ova N.A. (2012), Ekonomichnyj aspekt vystavko-iarmorkovoi diial'nosti pidpryiemstva[The economic aspect of the exhibition and yarmbory activity of the enterprise], Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu
6. Khintsits'ka A. M., O. M. Koval' (2013), Rozvytok vystavkovo-iarmarkovoi diial'nosti v Ukraini na suchasnomu etapi [Development of the exhibition activity in Ukraine at the present stage] ,Visnyk Kyivs'koho natsional'noho universytetu tekhnolohij ta dyzajnu.
7. Uyl'iam My, S. Myller (1998), Kak yspol'zovat' torhovye vystavky s maksymal'nym effektom [How to use trade shows with maximum effect], Dovhan', Moscow.

№ 11 2018

Дата публікації: 2018-11-30

Кількість переглядів: 51

Відомості про авторів

В. В. Бугас

к. е. н. професор, професор кафедри бізнес-економіки та туризмуКиївського національного університету технологій та дизайну

Valery Buhas

Candidate of Economics Professor,Professor of the Department of Business Economics and TourismKyiv National University of Technology and Design


В. В. Бугас

к. е. н., доцент, доцент кафедри менеджментуКиївського національного університету технологій та дизайну

Vasyl Buhas

Candidate of Economic Sciences, docent docent the Department of ManagementKyiv National University of Technology and Design


А. О. Саричев

магістр кафедри менеджментуКиївського національного університету технологій та дизайну

Andriy Sarichev

Master the Department of Management ofKyiv National University of Technology and Design

Як цитувати статтю

Бугас В. В., Бугас В. В., Саричев А. О. Управління виставковою діяльністю на підприємстві. Ефективна економіка. 2018. № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6664 (дата звернення: 18.12.2018). DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.61

Buhas, Valery, Buhas, Vasyl and Sarichev, Andriy (2018), “Management of exhibition activities at the enterprise”, Efektyvna ekonomika, [Online], vol. 11, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6664 (Accessed 18 Dec 2018). DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.61

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.