EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

НАЛАГОДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ СУБ’ЄКТАМИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА
Н. І. Луцька

DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.111

УДК: 657

Н. І. Луцька

НАЛАГОДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ СУБ’ЄКТАМИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА

Анотація

В статті розглядаються питання інформаційно-комунікаційних зв’язків в системі економічного аналізу. В процесі дослідження було встановлено, що вони є фундаментальною задачею організації економічного аналізу як на окремому підприємстві так при формуванні інформаційного простору управління та прийняття управлінських рішень учасниками формування та реалізації проекту державно-приватного партнерства. Було досліджено праці науковців, які досліджували питання розвитку інформаційно-комунікаційних зв’язків.Аналіз дозволив констатувати той факт, що дане питання є не вивченим в контексті організації економічного аналізу як на окремому підприємстві так і аналітичного забезпечення управління процесом формування та реалізації державно-приватного партнерства. В досліджені було встановлено, що державно-приватне партнерство є однією із форм взаємодії суспільства, держави та приватних партнерів, що передбачає потребу в налагодженні інформаційних комунікацій. Відповідно система економічного аналізу є інформаційною моделлю таких взаємовідносин з однієї сторони та їх об’єктом з іншою. Налагодження інформаційних комунікацій має безпосередній вплив на якість та ефективність управлінських рішень як на окремому підприємстві так в під час реалізації проекту державно-приватного партнерства. Формування інформаційно-комунікаційних зв’язків в системі управління та системі економічного аналізу формування та реалізації проектів державно-приватного партнерства є значно складнішими аніж в зазначених системах господарської діяльності підприємств.

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні зв’язки; економічний аналіз; суб’єкти економічного аналізу; державно-приватне партнерство; управління.

Література

1. Бахарев А.Р. Коммуникации внутри компании: как добиться ефективности: [електронний ресурс] / А.Р.Бахарев. – Режим доступу: http://www.iteam.ru/publications/human/section_44/article_2669.
2. Бачинська О.І. Комунікаційний процес в управлінні: основні положення: [електронний ресурс] / О.І. Бачинська // Ефективна економіка. – 2018. – №9. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2018/51.pdf
3. Білан Н.І. Соціальні комунікації в інформаційному суспільстві: [електронний ресурс] / Н.І.Білан. – Режим доступу: http://papers.univ.kiev.ua/12/Main/articles/bilan-nadiya-social-communications-in-the-information-society_22506.pdf
4. Духонина О. Управление предприятиями в современных условиях / О. Духонина, П. Горянский // Финансовая газета. Региональный выпуск. – 2015. – № 10. – С. 96-99.
5. Іванова О.М. Характеристика та класифікація інформаційних потоків підприємств / О.М.Іванова // Інвестиції: практика та досвід. – 2016. – №13. – С.18-22.
6. ЛаговськаО.А. Обліково-аналітичне забезпечення вартісно-орієнтованого управління: теорія та методологія : [монографія] / О.А. Лаговська. – Житомир : ЖДТУ, 2012. – 676 с.
7. Шпак Н.О. Комунікаційний менеджмент: сутність та розвиток / Н.О.Шпак // Економіка і держава. – 2010. – №2. – С.30-33.
8. Bernard E. Overcoming Barriers to Communication: [електронний ресурс] / E.Bernard. – Режим доступу: http://printfu.org/read/overcoming-barriers-to-communication-2085.html?f=1qeYpurpn6Wih-SUpOGumaunh7vFu7e3t7K5wLCOtqfHv66xwcmFyLeFs8G2u8m0vrCmwLjFs5aj2Kqko5Do2peo2Kagp5-W0trj5tbexLba2cqOqumfpaKH1pSk4a6cq6eH1OPq1a6XlNHXzdOix9yb1NTY5ZLn3Mbk15fT2Nuk3crb3-LKo83X5tfXnKWVvb-ym9Ll0uHd09nVyuLd1eOb1dDVmKDx
9. Mallon D. Borderless Business Communication: GlobalEnglish Supports Effective Global Communication / D. Mallone // Research Bulletin. – 2011. – Volume 6, Issue 33. – P. 1-20. – Р. 4.
10. Masuda Y. The Information Society as Post-Industrial Society / Y. Masuda. – Washington, 2005. – 456 p.

N. I. Lutsʹka

ESTABLISHMENT OF INFORMATION AND COMMUNICATION LINKS BETWEEN THE SUBJECTS OF ECONOMIC ANALYSIS OF FORMATION AND REALIZATION

Summary

The article deals with issues of information and communication links in the economic analysis system. In the course of the research it was found that they are a fundamental task of organizing economic analysis both at the individual enterprise and in the formation of the information management space and in the management decision-making by the participants in the formation and implementation of the public-private partnership project. The works of scientists who investigated the development of information and communication relations were examined. The analysis made it possible to state the fact that this issue has not been studied in the context of the organization of economic analysis both at the individual enterprise and analytical management of the process of formation and realization of public-private partnership. The study found that public-private partnership is a form of interaction between society, the state and private partners, which requires the need for information communication. Accordingly, the system of economic analysis is an information model of such relationships on the one hand and their object on the other. Establishing information communications has a direct impact on the quality and effectiveness of management decisions both at the individual enterprise and during the implementation of the public-private partnership project. Forming information and communication links in the management system and the economic analysis system of forming and implementing public-private partnership projects is much more complex than in the mentioned systems of business activity of enterprises.

Keywords: information and communication relations; economic analysis; subjects of economic analysis; public-private partnership; management.

References

1. Baharev, A.R. (2018), “Communication within the company: how to achieve efficiency”, available at: http://www.iteam.ru/publications/human/section_44/article_2669/ (Accessed 15 Oct 2018).
2. Bachyns'ka, O.I. (2018), “Management processes in management: main provisions”, Efektyvna ekonomika, vol. 9, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2018/51.pdf (Accessed 15 Oct 2018).
3. Bilan, N.I. (2014), “Social communications in the information society”, available at: http://papers.univ.kiev.ua/12/Main/articles/bilan-nadiya-social-communications-in-the-information-society_22506.pdf (Accessed 15 Oct 2018).
4. Duhonina, O. and Gorjanskij, P. (2015), “Enterprise management in modern conditions”, Finansovaja gazeta. Regional'nyj vypusk, vol. 10, pp. 96-99.
5. Ivanova, O.M. (2016), “Characterization and classification of information flows of enterprises”, Investytsii: praktyka ta dosvid, vol. 13, pp. 18-22, available at: http://www.investplan.com.ua/pdf/13_2016/5.pdf (Accessed 15 Oct 2018).
6. Lagovs'ka, O.A. (2012), Oblikovo-analitychne zabezpechennja vartisno-orijentovanogo upravlinnja: teorija ta metodologija [Accounting and analytical support of cost-oriented management: theory and methodology], ZhDTU, Zhytomyr, Ukraine.
7. Shpak, N.O. (2010), “Communication management: essence and development”, Ekonomika ta derzhava, vol. 2, pp. 30-33, available at: http://www.economy.in.ua/pdf/2_2010/10.pdf (Accessed 15 Oct 2018).
8. Bernard, E. (2009), “Overcoming Barriers to Communication”, available at: http://printfu.org/read/overcoming-barriers-to-communication-2085.html?f=1qeYpurpn6Wih-SUpOGumaunh7vFu7e3t7K5wLCOtqfHv66xwcmFyLeFs8G2u8m0vrCmwLjFs5aj2Kqko5Do2peo2Kagp5-W0trj5tbexLba2cqOqumfpaKH1pSk4a6cq6eH1OPq1a6XlNHXzdOix9yb1NTY5ZLn3Mbk15fT2Nuk3crb3-LKo83X5tfXnKWVvb-ym9Ll0uHd09nVyuLd1eOb1dDVmKDx (Accessed 15 Oct 2018).
9. Mallon, D. (2011), “Borderless Business Communication: Global English Supports Effective Global Communication”, Research Bulletin, vol. 6, no. 33. pp. 1-20.
10. Masuda, Y. (2005), The Information Society as Post-Industrial Society, Washington, USA.

№ 11 2018

Дата публікації: 2018-11-30

Кількість переглядів: 74

Відомості про авторів

Н. І. Луцька

кандидат економічних наук, доцент,проректор з фінансово-економічної діяльності,Університет Короля Данила (м. Івано-Франківськ)

N. I. Lutsʹka

Candidate of Economic Sciences, Associate Professor,Vice-Rector for Financial and Economic Activities,King Danylo University (Ivano-Frankivsk)

Як цитувати статтю

Луцька Н. І. Налагодження інформаційно-комунікаційних зв’язків між суб’єктами економічного аналізу формування та реалізації державно-приватного партнерства. Ефективна економіка. 2018. № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7380 (дата звернення: 26.02.2020). DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.111

Lutsʹka, N. I. (2018), “Establishment of information and communication links between the subjects of economic analysis of formation and realization”, Efektyvna ekonomika, [Online], vol. 11, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7380 (Accessed 26 Feb 2020). DOI: 10.32702/2307-2105-2018.11.111

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.