EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВПЛИВ ЕФЕКТИВНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ЛЬВІВЩИНИ НА РОЗВИТОК ТА ПРИВАБЛИВІСТЬ РЕГІОНУ В ЦІЛОМУ
Є. О. Музичка

DOI: 10.32702/2307-2105-2020.2.81

УДК: 338.4

Є. О. Музичка

ВПЛИВ ЕФЕКТИВНОГО БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ЛЬВІВЩИНИ НА РОЗВИТОК ТА ПРИВАБЛИВІСТЬ РЕГІОНУ В ЦІЛОМУ

Анотація

У статті вивчено туристичну привабливість Львівського регіону – як прикордонного. Проаналізовано динаміку туристичних потоків іноземних туристів до регіону. Узагальнено підходи до визначення поняття «бізнес-планування». Наведено ключові переваги прикордонного співробітництва для туризму та основні проблеми туристичного співробітництва, а також запропоновано заходи щодо підвищення туристичної привабливості регіону. Проаналізовано туристичний потенціал Львівщини. Визначено країни, з яких найбільше зацікавлені туристи у відвідуванні Львівського регіону та країни. Вивчено статистичну інформацію та визначені умови створення бізнес-плану Львівського регіону. Підкреслено, що метою розвитку туризму в Україні є створення конкурентоспроможного на внутрішньому та світовому ринках національного туристичного продукту, розширення внутрішнього та збільшення обсягів в’їзного туризму, за рахунок створення ефективного бізнес-планування та забезпечення на цій основі комплексного розвитку курортних територій та туристичних центрів з урахуванням соціально-економічних інтересів населення, збереження та відновлення природних територій та історико-культурної спадщини.

Ключові слова: стратегія розвитку; туризм; бізнес-планування; прикордонне співробітництво; регіон; туристична привабливість.

Література

1. Посібник з розробки бізнес-планування агенції регіонального розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://regionet.org.ua/files/RDA_Business_Plan_WorkBook_SSRD_2011_ua.pdf
2. Василиха Н. В. Розвиток ринку туристичних послуг у контексті транскордонного співробітництва / Н. В. Василиха //Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2010. - Вип.3. - С.160-165.
3. Гришко Р. О. Роль транскордонного співробітництва у розвитку українсько-польських відносин в галузі туризму / Р. О. Гришко – К. - Національний Авіаційний Університет // Науковий вісник НАУ (економіка, право, туризм, політологія). - вип. 2(4). – 2011. - 115-120 с.
4. Інституційне забезпечення розвитку сфери туризму в українсько-польському транскордонному регіоні. Аналітична записка [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.niss.gov.ua/articles/245/.
5. Стратегія розвитку Львівської області на період до 2020 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dfrr.minregion.gov.ua/foto/projt_reg_info_norm/2016/05/146_dod_Strategiya_2020.pdf
6. Статистика туристів, які відвідали Львів у 2019 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tvoemisto.tv/news/zvidky_pryizhdzhayut_ta_skilky_vytrachayut_turysty_u_lvovi_top10_krain_105366.html
7. Розвиток транскордонного співробітництва з новими державами-членами ЄС : метод. рек. / авт. кол. : В. М. Кривцова (кер.), О. М. Овчар, О. А. Остапенко та ін. - К. : НАДУ, 2009. - 40 с.

Y. Muzychka

NFLUENCE OF EFFECTIVE BUSINESS PLANNING OF THE LIVESTOCK TOURIST INDUSTRY ON THE DEVELOPMENT AND ATTRACTIVENESS OF THE REGION IN GENERAL

Summary

The article explores the tourist attractiveness of the Lviv region as a border. The analysis of the dynamics of tourist flows by foreign tourists in the region. The approaches to the definition of the concept of "business planning" are defined and summarized. The main advantages of cross-border cooperation are emphasized and the main problems of cooperation in the tourism sector are summarized, and measures to increase the tourist attractiveness of the region are considered. The tourism potential of the Lviv region is analyzed. The countries whose tourists are most interested in visiting the Lviv region and the country are identified. Statistical information and the conditions for creating a business plan of the Lviv region were studied. It is emphasized that the goal of tourism development in Ukraine is to create a competitive domestic and international domestic tourism product in the domestic and global markets, expand domestic and increase inbound tourism by creating effective business planning and ensuring integrated development of resort areas and tourist centers on this basis, taking into account socially -economic interests of the population, preservation and restoration of natural places and historical and cultural heritage. Trends in the development of modern tourism in the Lviv region are determined. The place of tourism in the socio-economic development of the region and its influence is displayed. The positive development trends in the tourism industry region are highlighted. Countries whose tourists are most interested in visiting Lviv. The tourism potential of the Lviv region is analyzed. The needs for the development of the tourism industry are identified; they form the general program of professional training for business planning. The phased formation of the tourism development program will allow the Lviv region to clearly define the goals, objectives and directions of development and improvement. The strategic priorities for expanding the tourism sector are identified. International strategies for sustainable development of the tourism industry are generalized. The statistical information and the conditions for creating a business plan of Lviv region were studied.

Keywords: development strategy; tourism; business planning; cross-border cooperation; region; tourist attraction.

References

1. Regional Development Agency's Business Planning Guide, [Online], available at: https://regionet.org.ua/files/RDA_Business_Plan_WorkBook_SSRD_2011_ua.pdf (Accessed 25 Jan 2020).
2. Vasylykha, N. V. (2010), "Development of the tourist services market in the context of cross-border cooperation", Visnyk Chernivetskoho torhovelno-ekonomichnoho instytutu, vol. 3, pp.160-165.
3. Hryshko, R. O. (2011), "The role of cross-border cooperation in the development of Ukrainian-Polish relations in the field of tourism", Naukovyi visnyk NAU (ekonomika, pravo, turyzm, politolohiia), vol. 2(4), pp. 115-120 s.
4. Analytical note "Institutional support for tourism development in the Ukrainian-Polish cross-border region", [Online], available at: http://www.niss.gov.ua/articles/245/ (Accessed 25 Jan 2020).
5. Development Strategy of Lviv Region for the Period up to 2020, [Online], available at: http://dfrr.minregion.gov.ua/foto/projt_reg_info_norm/2016/05/146_dod_Strategiya_2020.pdf (Accessed 25 Jan 2020).
6. Statistics of tourists who visited Lviv in 2019, [Online], available at: http://tvoemisto.tv/news/zvidky_pryizhdzhayut_ta_skilky_vytrachayut_turysty_u_lvovi_top10_krain_105366.html (Accessed 25 Jan 2020).
7. Kryvtsova, V. M. Ovchar, O. M. Ostapenko, O. A. and others (2009), Rozvytok transkordonnoho spivrobitnytstva z novymy derzhavamy-chlenamy YeS [Developing cross-border cooperation with new EU Member States] NADU, Kyiv, Ukraine, P. 40.

№ 2 2020

Дата публікації: 2020-02-27

Кількість переглядів: 109

Відомості про авторів

Є. О. Музичка

к. е. н., доцент кафедри туристичного та готельного бізнесу,Національний університет харчових технологій

Y. Muzychka

PhD in Economics, associate Professor of the Department of Tourism and Hotel Business, National University of Food Technologies

ORCID:

0000-0003-3640-0404

Як цитувати статтю

Музичка Є. О. Вплив ефективного бізнес-планування туристичної галузі львівщини на розвиток та привабливість регіону в цілому. Ефективна економіка. 2020. № 2. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7682 (дата звернення: 29.03.2020). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.2.81

Muzychka, Y. (2020), “Nfluence of effective business planning of the livestock tourist industry on the development and attractiveness of the region in general”, Efektyvna ekonomika, [Online], vol. 2, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7682 (Accessed 29 Mar 2020). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.2.81

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.