EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ ЗА ДОПОМОГОЮ БІБЛІОТЕКИ PYLAB
Т. І. Олешко, Д. М. Квашук, А. К. Берідзе-Стаховський

DOI: 10.32702/2307-2105-2020.3.12

УДК: 334.758:004.45(045)

Т. І. Олешко, Д. М. Квашук, А. К. Берідзе-Стаховський

ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ ЗА ДОПОМОГОЮ БІБЛІОТЕКИ PYLAB

Анотація

У статті досліджені ряд інфорамціно-технічних та економічних інструментів для оптимізації підприємницької дільяності шляхом вибору оптимальної стратегії фірми. Такі стратегії застосовуються в навчальних дисциплінах «теорія ігор» та «інструментальні засоби статистичного та інтелектуального аналізу даних».
Результати дослідження дозволили визначити ефективність ряду програмно-технічних засобів для реалізації таких задач. Зорема: вважаючи, що головною метою підприємництва є одержання прибутку, в статті представлено шляхи знаходження оптимальних економічних рішеннь, з метою збільшення попиту у споживачів. Так, в умовах ринку до подібної ситуації буде прагнути кожен підприємець, однак, більший прибуток отримає з них той, який зробить свій товар максимально конкурентоспроможним: конкуренція завжди виступає однією з головних умов підприємницької діяльності в суспільстві, заснованій на товарному виробництві й обміні. Отже, для того щоб зробити свій товар максимально конкурентоспроможним було необхідно виробляти певні стратегії, сукупність яких давала б можливість суб'єкту підприємницької діяльності не тільки успішно конкурувати на ринку, але і по максимуму уникати проблем в бізнесі, особливо такої проблеми як банкрутство.
Розробка і вибір стратегій поведінки суб'єкта підприємництва - складний, творчий процес: його не можна обмежити рамками готових шаблонів і наборами рекомендацій. Цей процес не підлягає будь-якій стандартизації: тільки нестандартна, творча стратегія дозволяє досягти лідерства компанії на ринку.

Ключові слова: стратегія; підприємство; pylab; програмування; прибуток.

Література

1. Івченко Є. А. Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства / Є. А. Івченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690: Логістика. – С. 285-289.
2. Ансофф И. Стратегическое управление: Сокр. пер. с англ. / Науч. ред. и авт. предисл. Л. И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. – 519 с.
3. Дж. фон Нейман, О. Моргенштерн. Теория игр и экономическое поведение». — М.: «Наука», 1970. — 707 с.
4. Корнеева Т. Ю. Сценарный подход к обоснованию перспектив технического развития промышленного предприятия / Т. Ю. Корнеева, С. А. Никитин // Известия ОрелГТУ. Социально-экономические и гуманитарные науки. – Орел: ОрелГТУ, 2008. – № 1. – С. 116-118.
5. Кортні Х. Стратегія в умовах невизначенності / Х. Кортні, Дж. Керкленд, П. Вігері // Економічні стратегії. – 2002. – № 6. – С. 78-85.

T. Oleshko, D. Kvashuk, A. Beridze-Stakhovsky

DETERMINING THE COMPANY'S OPTIMAL STRATEGY WITH THE PYLAB LIBRARY

Summary

The article examines a number paramno technical and economic tools to optimize business activities by choosing the optimal strategy of the firm. Such strategies are used in the classroom, "game theory" and "statistical tools and data mining".
The results of the study allowed us to determine the effectiveness of a number of software and hardware to implement such tasks. In particular: considering that the main purpose of business is profit, the paper presents the way of finding the best economic solutions with the aim of increasing demand among consumers. So, in terms of the market to such a situation will seek every entrepreneur, however, the more profit you get one that will make your product highly competitive: competition is always one of the main conditions of entrepreneurial activities in a society based on commodity production and exchange. So, in order to make your product as competitive as possible, it was necessary to devise certain strategies, which together would give an opportunity to the business entity not only to compete successfully in the market, but also the maximum to avoid business problems, especially such problems as bankruptcy.
Development and selection of strategies for the conduct of business entity - a complex, creative process: it is not restricted to predefined templates and sets of recommendations. This process is not subject to any standardization: only non-standard, creative strategy allows to achieve leadership of the company in the market.
The article proves that the modern nformational can be used during the complex decision-making, using the calculation tools data. The basic aspects of the technology decision-making in game theory.
Rosarito example, on the basis of which it is possible to provide the decision of task of choice of optimum strategy of the enterprise. To implement a computer aided computation of the optimal strategy bulovi koristilo software library PYLAB, which today is used successfully in information systems of decision-making us-based optimizations.
The example demonstrated that with the use of modern information technology there is an opportunity to improve the process of determining the optimal strategy of the firm through the application of software libraries pylab which is designed to solve optimization problems.
Testing of this library allowed us to reduce the search time of the optimal strategy compared with other means of calculation.

Keywords: strategy; enterprise; pylab; programming; profit.

References

1. Ivchenko, E. A. (2010) “The use of game theory tools in the formation of marketing strategies of industrial enterprises”, Lvivska Polytechnica, vol. 690. pp. 285-289.
2. Ansoff, I. (1989), Stratehichnyy menedzhment, [Strategic Management], Moscov, Russia.
3. J. von Neumann and Morgenstern, O. (1970), Teoriya ihor ta ekonomichna povedinka, [Game theory and economic behavior], Moscov, Russia.
4. Korneeva, T. Yu. (2008) ‘Scenario approach to substantiation of prospects of technical development of industrial enterprise’, Socio-economic and humanities, vol. 1, pp.116-118.
5. Courtney, H. Kirkland, J. and Vigeri, P. (2002) ‘Strategy under uncertainty’, Ekonomichni stratehiyi, vol. 6, pp. 78-85.

№ 3 2020

Дата публікації: 2020-03-27

Кількість переглядів: 202

Відомості про авторів

Т. І. Олешко

д. т. н., професор, Національний авіаційний університет

T. Oleshko

Doctor of Technical Sciences, Professor, National Aviation University

ORCID:

0000-0002-4858-0337


Д. М. Квашук

к. е. н., Національний авіаційний університет

D. Kvashuk

Ph.D in economics, National Aviation University

ORCID:

0000-0002-4591-8881


А. К. Берідзе-Стаховський

магістр, Національний авіаційний університет

A. Beridze-Stakhovsky

mаstеr's dеgrее, National Aviation University

ORCID:

0000-0002-3963-5420

Як цитувати статтю

Олешко Т. І., Квашук Д. М., Берідзе-Стаховський А. К. Визначення оптимальної стратегії фірми за допомогою бібліотеки pylab. Ефективна економіка. 2020. № 3. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7731 (дата звернення: 28.05.2020). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.3.12

Oleshko, T., Kvashuk, D. and Beridze-Stakhovsky, A. (2020), “Determining the company's optimal strategy with the pylab library”, Efektyvna ekonomika, [Online], vol. 3, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7731 (Accessed 28 May 2020). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.3.12

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.