EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПРОБЛЕМАТИКА ПОЗИЦІОНУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ НА СВІТОВИХ ТУРИСТИЧНИХ ВИСТАВКАХ
О. М. Чернега

DOI: 10.32702/2307-2105-2021.2.200

УДК: 338.484.2

О. М. Чернега

ПРОБЛЕМАТИКА ПОЗИЦІОНУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ НА СВІТОВИХ ТУРИСТИЧНИХ ВИСТАВКАХ

Анотація

У статті розглянуто розвиток туристичної сфери та порушено питання проблематики позиціонування національної туристичної дестинації на світовій арені та формування репутації дестинації. Репутація туристичної дестинації прямопропорційно впливає на формування туристичного потоку, та відповідно економічних надходжень. Про що свідчить рівень України за індексом конкурентоспроможності на світовому ринку. Визначено, що існує проблема в консолідації для забезпечення формування репутації, потребує розв’язання питання як на державному так і регіональному рівнях, як в приватному так і державному секторі та визначення форми партнерства для консолідації. Проаналізовано та визначено пріоритетні спеціалізовані заходи для позиціонування дестинації. Що в свою чергу призведе до економічного зростання та впізнаваності туристичної дестинації на світовому ринку.

Ключові слова: туристична дестинація; позиціонування дестанції на туристичних виставках; формування репутації дестинації; проблематика позиціонування дестинації.

Література

1.World Tourism Organization (2019), “UNWTO Tourism Highlights 2019 Edition”, електроний ресурс: https://www.e-unwto.org/doi/pdf/10.18111/9789284421152 (Accessed 5 July 2019).
2. Головчан А. І. (2010), “Методика оцінки ефективності функціонування туристичних дестинацій в Україні”, Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки, вип. 4, с. 131-137.
3. Мазаракі А. А., Ткаченко Т. І., Мельниченко С. В. та ін. (2013), Туристські дестинації (теорія, управління, брендинг), Київ. нац. торг-екон. ун-т, Київ, Україна.
4. Загурський О. М. (2017), “Сутність репутаційних ризиків та особливості управління ними у банківському секторі”, Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики, вип. 2, с. 38-44
5. Черепанова В. Н. (2016), “Репутационный менеджмент: социально-экономический аспект”, Фундаментальные исследования, № 11-4, c. 875-879
6. Туризм в Україні: Державна служба статистики України (2019), електроний ресурс, режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/menu/menu_u/tur.htm
7. Всесвітньо економічний форум (2019), електронний ресурс, режим доступу: https://www.weforum.org/
8. Ткаченко Т. І., Мельниченко С. В., Бойко М. Г., (2010), Стратегічний розвиток туристичного бізнесу, Київ. нацторг.-екон. ун-т, Київ, Україна.
9. Головчан А. І. (2010), “Дослідження ефективності сучасної системи туристичних дестинацій в Україні”, Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна, № 911, с. 188-194.
10. Корж Н. В., Басюк Д. І. (2017), Управління туристичними дестинаціями, ПП«ТД Едельвейс і К», Вінниця, Україна.
11. Хайке Баре, Герда Хессельмане (2006), Створення та діяльність туристичних інформаційних центрів в Україні: практичний посібник, Європейський союз.
12. Поцепцов Г. Г. (2006), Іміджелогія, Рефл-бук, Москва, Російська Федерація.
13. Офіційний портал туристичної виставки в м. Берлін Німеччина, (2021), електронний ресурс, режими доступу: https://itb-berlin.com
14. Офіційний портал туристичної виставки в м. Лондон Великобританія, (2021), електронний ресурс, режими доступу: https://london.wtm.com
15. Офіційний портал туристичної виставки в м. Мадрид Іспанія, (2021), електронний ресурс, режими доступу: https://www.ifema.es/en/fitur
16. Офіційний портал туристичної виставки в м. Париж Франція , (2021), електронний ресурс, режими доступу: https://www.iftm.fr/fr-fr.html
17. Офіційний портал туристичної виставки в м. Мілан Італія, (2021), електронний ресурс, режими доступу: https://bit.fieramilano.it/
18. Офіційний портал туристичної виставки в м. Гонконг Китай, (2021), електронний ресурс, режими доступу: https://www.itehk.com/
19. Офіційний портал студії-розробника бренду (2018), електронний ресурс, режим доступу: https://banda.agency/ukrainenow
20. Пайк С. (2016), Основы маркетинга, Рутледж , Оксфорд, Великобритания.
21. Національна туристична організація України (2020), електронний ресурс, режим доступу: http://www.ntoukraine.org/
22. Портал органів виконавчої влади (2020), електронний ресурс, режим доступу: https://www.kmu.gov.ua/npas/2596762

O. Cherneha

THE PROBLEM OF POSTION OF NATIONAL DESTINATION ON INTERNATIONAL TOURISM EXHIBITIONS

Summary

The article considers the development of the tourist sphere, the positioning of the regional tourist destination – Ukraine on the world stage and raises the issue of promotion of the national tourist destination and the direct formation of the reputation of the destination. The reputation of a tourist destination directly proportionally influences the formation of the tourist flow and, accordingly, economic revenues. Based on this and exploring the issue of positioning, we understand that to increase the visibility and attractiveness of the national destination you need to actively build a reputation and manage it.
Reputation management in addressing this issue means to establish the process with the help of economic and marketing tools, which will guide the formation of the desired reputation of the destination in the world. Now the reputation of the regional destination is quite inefficient and requires the creation of a holistic concept and its implementation. This is evidenced by the level of Ukraine in the index of competitiveness in the world market. The article describes that one of the marketing tools of promotion on the world stage is the participation of the destination in specialized events, namely exhibition events. Divided by different criteria: geographically and function as global and regional; by terms – are organized from 1 to 7 days; by cyclicity: as a rule, all exhibition events are held annually before the start of the tourist season.
The article examines the development of the all – Ukrainian brand of the destination – “Ukraine NOW UA” and its presentation in the world, for two years at 6 international exhibitions.
The issue raised in the article made it possible to determine that there is a problem in the consolidation of the market to ensure the formation of reputation. The problem needs to be addressed at both the state and regional levels, in both the private and public sectors, and a form of partnership for consolidation needs to be identified. Priority specialized measures for destination positioning are analyzed and identified. Which in turn will lead to economic growth and recognition of the tourist destination on the world market.

Keywords: tourist destination; destination position in gat tourist exhibitions; formation of the destination's reputation; problems of destination positioning.

References

1. World Tourism Organization (2019), UNWTO Tourism Highlights 2018 Edition, UNWTO, Madrid, Spain.
2. Holovchan, A. I. (2010), “Methods for assessing the effectiveness of tourist destinations in Ukraine”, Visnyk Chernivets'koho torhovel'no-ekonomichnoho instytutu. Ekonomichni nauky, vol. 4, pp. 131-137.
3. Mazaraki, A. A. Tkachenko, T. I. and Mel’nychenko, S. V. (2013), Turystski destynaciyi (teoriya, upravlinnya, brendyng) [Tourism Destinations (theory, management, branding)], Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, Ukraine.
4. Zahurs'kyj, O. M. (2017), “The essence of reputational risks and features of their management in the banking sector”, Finansovo-kredytna diial'nist': problemy teorii ta praktyky, vol. 2, pp. 38-44.
5. Cherepanova, V. N. (2016), “Reputation management: socio-economicaspect”, Fundamental research, vol. 11-4, pp. 875-879.
6. The official site of State Statistics Service of Ukraine (2019), “Tourism in Ukraine”, available at: http://www.ukrstat.gov.ua/ (Accessed 05 Feb 2021).
7.World Economic Forum (2019), available at: : https://www.weforum.org/ (Accessed 05 Feb 2021).
8. Tkachenko T. I. Mel’nychenko, S. V. and Bojko, M. G. (2010), Strategichnyj rozvytok turystychnogo biznesu [Strategic development of tourism business], Kyiv National University of Tradeand Economics, Kyiv, Ukraine.
9. Golovchan, A. I. (2010), “Research of tourism destinations modern system efficiency in Ukraine”, Visny`kXarkivs`kogonacional`nogouniversy`tetuimeni V. N. Karazina. Seriya : Ekonomichna, vol. 911, pp. 188-194.
10. Korzh, N.V. and Basyuk, D. I. (2017), Upravlinnya turystychnymy destynaciyamy [Tourism destinations management], Edelweissand K., Vinnytsia, Ukraine.
11. Barre, H. and Hesselmane, G. (2006), Stvorennia ta diial'nist' turystychnykh informatsijnykh tsentriv v Ukraini: praktychnyj posibnyk, [Creation and Operation of Tourist Information Centers in Ukraine: A Practical Guide], Kyiv, Ukraine.
12. Popetsov, G. G.(2006), Imidzhelohiia [Imidology], Reflec-Buk, Moskov, Rosijs'ka Federatsiia.
13. Official portal of tourist exhibition “ITB Berlin” (2021), available at: www.itb-berlin.com (Accessed 05 Feb 2021).
14. Official portal of tourist exhibition “WTM London” (2021), available at: https://london.wtm.com/ (Accessed 05 Feb 2021).
15. Official portal of tourist exhibition in Madrid (2021), available at: https://www.ifema.es/en/fitur (Accessed 05 Feb 2021).
16. Official portal of tourist exhibition in Paris (2021), available at: https://www.iftm.fr/fr-fr.html (Accessed 05 Feb 2021).
17. Official portal of tourist exhibition in Milan (2021), available at: https://bit.fieramilano.it (Accessed 05 Feb 2021).
18. Official portal of tourist exhibition “Hong Kong International travel expo” (2021), available at: https://www.itehk.com/ (Accessed 05 Feb 2021).
19.Official portal of the brand development studio (2019), available at: https://banda.agency/ukrainenow (Accessed 05 Feb 2021).
20. Pike, S. (2016), Fundamentals of Marketing Fundamentals, Rutledge, Oxford, Great Britain.
21. National Tourist Organization of Ukraine, (2020), available at: http://www.ntoukraine.org/ (Accessed 05 Feb 2021).
22. Portal of executive authorities, (2020), available at: https://www.kmu.gov.ua/npas/2596762 (Accessed 05 Feb 2021).

№ 2 2021

Дата публікації: 2021-02-26

Кількість переглядів: 6427

Відомості про авторів

О. М. Чернега

аспірант кафедри туризму та рекреації, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Київ

O. Cherneha

Postgraduate student, Kyiv National University of Trade and Economics

ORCID:

0000-0003-4638-0398

Як цитувати статтю

Чернега О. М. Проблематика позиціонування національної дестинації на світових туристичних виставках. Ефективна економіка. 2021. № 2. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8659 (дата звернення: 20.04.2024). DOI: 10.32702/2307-2105-2021.2.200

Cherneha, O. (2021), “The problem of postion of national destination on international tourism exhibitions”, Efektyvna ekonomika, [Online], vol. 2, available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8659 (Accessed 20 Apr 2024). DOI: 10.32702/2307-2105-2021.2.200

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.