УДК: 658.114.45:654.1
Я. В. Кудря
ПОНЯТТЯ, ОЗНАКИ І ЗНАЧЕННЯ КОРПОРАЦІЙ У РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ
Анотація
У статті за допомогою абстрагування, аналізу документів, деталізації, конкретизації, логічного узагальнення, порівняльного аналізу і систематизації автором удосконалено дефініцію категорії “корпорації”. На відміну від інших, це визначення дозволяє її тлумачити за раз організаційно-правовою і організаційно-економічною формою ведення підприємницької діяльності, складною системою й наголосити на тому, що корпорація є акціонерним товариством (АТ), яке має залучати фаховий менеджмент, та перебуває під впливом корпоративного управління (КУ). На прикладі галузі зв’язку, а саме її телекомунікаційної сфери, автором деталізовано і конкретизовано її ознаки, окреслено значення АТ для держави.
№ 80 2012
Кількість переглядів: 1461