EnglishНа русском

УДК: 658.114.45:654.1

Я. В. Кудря

ПОНЯТТЯ, ОЗНАКИ І ЗНАЧЕННЯ КОРПОРАЦІЙ У РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ

Анотація

У статті за допомогою абстрагування, аналізу документів, деталізації, конкретизації, логічного узагальнення, порівняльного аналізу і систематизації автором удосконалено дефініцію категорії “корпорації”. На відміну від інших, це визначення дозволяє її тлумачити за раз організаційно-правовою і організаційно-економічною формою ведення підприємницької діяльності, складною системою й наголосити на тому, що корпорація є акціонерним товариством (АТ), яке має залучати фаховий менеджмент, та перебуває під впливом корпоративного управління (КУ). На прикладі галузі зв’язку, а саме її телекомунікаційної сфери, автором деталізовано і конкретизовано її ознаки, окреслено значення АТ для держави.

№ 80 2012

Кількість переглядів: 1461

Відомості про авторів

Я. В. Кудря

асистент кафедри економіки підприємства та інвестицій Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка”

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.