EnglishНа русском

УДК: 658.114.45:654.1

Я. В. Кудря

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАЦІЯМИ В ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ: ЕТИМОЛОГІЯ КАТЕГОРІЇ І ЙОГО РИСИ

Анотація

У статті за допомогою абстрагування, аналізу документів, групування, деталізації, конкретизації, логічного узагальнення, порівняльного аналізу і систематизації автором удосконалено категоріально-понятійний апарат корпоративного управління (КУ), а саме категорію “корпоративне управління”. На відміну від інших, це визначення дозволяє її тлумачити різновидом менеджменту, риси котрого залежать від ознак зародження, розвитку і становлення акціонерних товариств (АТ), властивостей останніх й корпоративного сектору національної економіки (корпоративної економіки). На прикладі галузі зв’язку, а саме її телекомунікаційної сфери, автором проаналізовано властивості, вивчено і перелічено проблеми КУ.

№ 90 2012

Кількість переглядів: 1320

Відомості про авторів

Я. В. Кудря

асистент кафедри економіки підприємства та інвестицій Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка”

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.