УДК: 658.114.45:654.1
Я. В. Кудря
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАЦІЯМИ В ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ: ЕТИМОЛОГІЯ КАТЕГОРІЇ І ЙОГО РИСИ
Анотація
У статті за допомогою абстрагування, аналізу документів, групування, деталізації, конкретизації, логічного узагальнення, порівняльного аналізу і систематизації автором удосконалено категоріально-понятійний апарат корпоративного управління (КУ), а саме категорію “корпоративне управління”. На відміну від інших, це визначення дозволяє її тлумачити різновидом менеджменту, риси котрого залежать від ознак зародження, розвитку і становлення акціонерних товариств (АТ), властивостей останніх й корпоративного сектору національної економіки (корпоративної економіки). На прикладі галузі зв’язку, а саме її телекомунікаційної сфери, автором проаналізовано властивості, вивчено і перелічено проблеми КУ.
№ 90 2012
Кількість переглядів: 1320