ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
В. В. Ніколаєвська
УДК: 658.562:005.936.43
В. В. Ніколаєвська
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
Анотація
Статтю присвячено обгрунтуванню необхідності підвищення ефективності процесів просування товарів та послуг, зокрема за рахунок проведення успішних рекламних кампаній. Визначено вплив рекламної інформації на підсвідомість споживача. Виявлено вплив певних факторів на ефективність рекламної діяльності, яка в сучасних ринкових умовах є одним з найбільш дієвих інструментів просування продукції від виробника до споживача.
V. V. Nikolaevska
IMPROVING THE EFFECTIVENESS OF ADVERTISING AS A TOOL OF PROMOTION
Summary
The article is devoted to the substantiation of the need to increase the efficiency of the processes of promoting goods and services, in particular through successful advertising campaigns. The effect and influence of advertisements on the consumer subconscious are defined. Also we revealed the influence of certain factors on the effectiveness of advertising activity, which is one of the most effective tools of product promotion from manufacturer to consumer in modern market conditions.
№ 3 2018
Кількість переглядів: 7333